Detailed Notes on طراحی سایت اختصاصی

Wiki Article

دلیلش هم اینه که این المنتورها دارای کدهایی هستند که باعث بالا رفتن سرعت لود سایت میشه !

ممکن است قالب هایی که به صورت آماده در اختیار عموم هست به سلیقه شما و یا مربوط به فعالیت شما در فروشگاه های اینترنتی موجود نباشد. برای مثال قالبی برای فعالیت های شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

رضایت مشتری مهمترین هدف مجموعه ماست. و این اطمینان را میدهیم کسب و کار شما در هر وسعتی که فعالیت میکند، کوچک یا بزرگ ، پیشرفت بسیار چشمگیری در آینده ای نزدیک خواهد داشت.

در اولین قدم ما در تلاش هستیم با دریافت هزینه ی معقول، وب سایت مناسب و کاربردی را برای شما طراحی کنیم.

و بعضا درخواست چندین سایت را داشته اند و یا شرکت ما را به دیگران معرفی نموده اند. که از تمامی این دوستان کمال تشکر و آرزوی موفقیت را داریم.

وب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد.

 تمامی سایت های اختصاصی قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند که شما میتوانید در آینده به قابلیت های سایت خود اضافه کنید و آن را مطابق با آخرین تکنولوژی ها و نیاز روز بهینه سازی کنید. 

شاید امروز طراحی سایت اختصاصی را انتخاب نکنید، اما قطعاً یک روز به آن برمیگردید.

در صورتیکه تیم سئو سایت ما برای طراحی سایت بهینه سازی وب سایت افرادی که درخواست دارند بررسی کدهای سایت یکی از مقوله های آنان میباشد. و در صورت تمایل صاحب سایت، تیم برنامه نویسی کد ها را از ابتدا برای آن سایت کدنویسی میکنند که خود همین مستلزم زمان و هزینه برای صاحب سایت میباشد.

مزیت بسیار مهمتری که در سایتهای اختصاصی دیده میشود، طراحی و کدنویسی آن است که کاملا متناسب با نیاز شما ، هویت برند و به صورت اختصاصی صورت میگیرد. قالبهای آماده همانطور که از نامشان پیداست ممکن است در بسیاری از سایتهای دیگر به کار روند و این برای معرفی یک برند ضعف بزرگی است، ضمن اینکه بسیاری از امکانات منحصر به فرد یک سایت مثل سیستم خرید و فروش، باشگاه مشتریان و ... به هیچ وجه در قالبهای وردپرس یا آماده وجود نداشته و تنها به وسیله کدنویسی اختصاصی در آن سایت به وجود آمده است.

در دات وب طراحی سایت اختصاصی به صورت کاملا دستی انجام می‌شود و از هیچ‌گونه ابزار آماده‌ای استفاده نمی‌شود.

شما تصمیم میگیرید یک شب با خانواده برای شام به بیرون از خانه بروید و دو گزینه بیشتر ندارید این دو رستوران. به نظر خودتان کدام یک را برای صرف شام انتخاب مینمایید. در طراحی سایت هم به همین گونه است . ما در قالب های آماده دستمان باز نیست ولی در طراحی سایت اختصاصی طراحی مخصوص شما انجام خواهد شد.

با این حال تا زمان تکمیل نهایی و تحویل سایت به شما، سایت بر روی سرورهای ما به صورت رایگان قرار میگیرد طراحی وب سایت تا کلیه تستها و تغییرات پایان یابد.

ضرورت و اهمیت طراحی سایت و داشتن وب سایتی با کیفیت با طراحی زیبا و سریع برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. با طراحی سایت جذاب می توان این اطمینان را حاصل نمود که در مسیر دنیای دیجیتال مارکتینگ به درستی گام برداشته اید.طراحی سایت دقیقا همان راه اندازی شعبه دیگری از کسب و کار شما در فضای مجازی است.

Report this wiki page